Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 22, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Budżet działań PR Samsung Electronics Polska przydzielono Partner of Promotion

Partner od Promotion wygrała przetarg na całościową obsługę public relations firmy Samsung Electronics Polska.

W przetargu pokonała: m.in.: First Public Relations, Weber Shandwick, Lighthouse Consultants, On Board Public Relations, Multi Communications, Feedback/Hill & Knowlton, !Buzz Public Relations i Ciszewski PR. Partner of Promotion odpowiadać ma za prowadzenie działań PR dla wszystkich działów produktowych firmy i komunikację korporacyjną. W ramach umowy agencja ma także wspierać klienta w prowadzeniu komunikacji wewnętrznej i koordynacji programów sponsoringowych i CSR. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

(DOK, 22.09.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.