Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 21, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marka Google rośnie w siłę

Marka Google zanotowała w ciągu ostatniego roku największy przyrost wartości – wynika z najnowszego rankingu globalnych marek Interbrand.

Wartość marki internetowego koncernu wzrosła w stosunku do poprzedniej edycji rankingu o 25 proc. i jest obecnie szacowana na prawie 32 mld dol. Google zajmuje siódme miejsce w rankingu Interbrand. Liderem zestawienia od dziewięciu lat pozostaje Coca-Cola (68,7 mld dol.). Kolejne miejsca zajmują: IBM, Microsoft, General Electric i Nokia.

Interbrand - Ranking najlepszych światowych marek 2009


Nazwa marki

wartość (mld dol.)

dynamika 2008/2009

kraj marki

1

Coca-Cola  

68,734

3 proc.

USA

2

IBM

60,211

2 proc.

USA

3

Microsoft 

56,647

- 4 proc.

USA

4

GE

47,777

- 10 proc.

USA

5

Nokia

34,864

- 3 proc.

Finlandia

6

McDonald’s  

32,275

4 proc.

USA

7

Google

31,980

25 proc.

USA

8

Toyota

31,330

- 8 proc.

Japonia

9

Intel

30,636

- 2 proc.

USA

10

Disney

28,447

- 3 proc.

USA

Źródło: ”BusinessWeek”

(LL, 21.09.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.