Sprzedaż tygodników poradnikowych w lipcu
21.09.2009, 08:17
W lipcu br. wśród tygodników poradnikowych dla kobiet tylko ”Pani Domu” (Marquard Media Polska) poprawiła wynik wobec lipca ub.r.
Tytuł ten miał też najwyższe średnie rozpowszechnianie płatne razem w segmencie – 301 706 egz. Oznacza to wzrost o 39,22 proc. Tak dobry wynik w lipcu pismo zawdzięcza wydaniom podwójnym. Każde z jego wydań łączonych miało też po trzy wersje cenowe. Kolejne w rankingu były: ”Chwila dla Ciebie” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 284 411 egz. (spadek o 15,93 proc.) i ”Naj” (G+J Polska) – 192 033 egz. (spadek o 50,36 proc.). Pierwszy z nich miał w lipcu pięć wydań, a drugi trzy, z czego jedno łączone. (Dane ZKDP).(AW, 21.09.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










