Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 18, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

S4 przygotowała kampanię programu lojalnościowego Payback

Agencja reklamowa S4 przygotowała dla firmy Loyalty Partner kampanię wprowadzającą na polski rynek Program Bonusowy Payback.

To program partnerski, którego partnerami są Allegro, BP, Orange, Telekomunikacja Polska, Real, BZ WBK, Fly.pl, Kolporter, Mix Electronics i Grupa Hotelowa Orbis. S4 powierzono przygotowanie reklam prasowych oraz działań BTL (m.in. POS). Celem działań jest dotarcie z informacją o programie Payback do szerokiej grupy docelowej – do programu może przystąpić każda osoba w wieku powyżej 16 lat.

(MŁ, 18.09.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.