Polska edycja "T3" zadebiutuje w październiku
17.09.2009, 08:12
W drugiej połowie października do sprzedaży trafi pierwszy numer polskiej edycji dwumiesięcznika lifestylowo-shoppingowego "T3". Wyda go spółka AVT-Korporacja.
Pismo jest skierowane do kobiet i mężczyzn w wieku 25–40 lat, dobrze zorientowanych w nowościach rynkowych związanych z nowymi technologiami. Koncentruje się na prezentowaniu produktów. Polska edycja magazynu ma liczyć 120-150 stron. Planowany nakład to 40 tys. egz., a cena 9,80 zł. Docelowo pismo ma się stać miesięcznikiem. Redaktorem naczelnym jest Michał Stępień. AVT-Korporacja kupiła licencję na wydawanie magazynu ”T3” od brytyjskiego wydawnictwa Future. ”T3” obecny jest już w 23 krajach. AVT-Korporacja specjalizuje się w czasopismach oraz informatorach poradnikowych, specjalistycznych i popularnonaukowych. W portfolio ma 20 tytułów w czterech segmentach tematycznych: budownictwo i wnętrza, elektronika i automatyka, muzyka i dźwięk oraz Internet i edukacja.(AW, 17.09.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










