Walk The Line promuje Akademię Nikona
17.09.2009, 08:01
Agencja Walk The Line przygotowała kreację trzyetapowej kampanii dla Akademii Nikona ”Kuźnia Kadrów”.
Jest to kolejny edukacyjny projekt Nikona na naszym rynku. W ramach akademii realizowane będą m.in. warsztaty i fotoekspedycje zarówno dla profesjonalistów, jak i amatorów. W pierwszym etapie kampania informuje o rozpoczęciu Akademii Nikona i promuje stronę akademianikona.pl. W drugim zachęca do udziału w roadshow organizowanym w ośmiu miastach, podczas którego w specjalnie przygotowanym busie realizowane będą warsztaty i kursy dla zawodowych fotografów i testy lustrzanek D3000 i d300s. Trzecia część zachęca do udziału w fotoekspedycjach (m.in. do Indii, Japonii, Wietnamu) organizowanych wspólnie z biurem turystycznym 5Stars. W działaniach reklamowych, które ruszą w przyszłym tygodniu, wykorzystane będą Internet, materiały BTL i prasa fachowa (m.in. ”Foto”, ”Fotografia Cyfrowa”).(MŁ, 17.09.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










