Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 16, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Andrzej Ryk dyrektorem działu marketingu i promocji w Presspublice

Andrzej Ryk awansował na stanowisko dyrektorem działu marketingu i promocji spółki Presspublica, wydawcy ”Rzeczpospolitej”, ”Gazety Giełdy Parkiet” i ”Życia Warszawy”.

Związany jest z Presspubliką od 1994 roku, ostatnio jako zastępca dyrektora działu marketingu i sprzedaży. Zastąpił Radosława Dobrzyńskiego, który po ostatnich zmianach w zarządzie wydawnictwa został jednym z wiceprezesów.

(AW, 16.09.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.