Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 16, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Intermarche promuje się w telewizji hasłem ”Tanio i świeżo”

Wczoraj ruszyła kampania wizerunkowa sieci sklepów Intermarche. Osiem spotów będzie emitowanych w telewizji do końca br.

Reklamy emitowane w TVP 1, TVP 2, Polsacie, TVN Siedem i TVN 24 podkreślają atuty sklepów, m.in. to, że pieczywo wypiekane jest na miejscu, a wędliny pochodzą z własnych wędzarni Intermarche. Promują też nowe hasło sieci: ”Tanio i świeżo”. Bohaterem spotów jest aktor Tomasz Borkowski, wcielający się w postać muszkietera. Obrazowi towarzyszy animacja. Reklamy wyreżyserował Michał Bulik, operatorem był Jan Holoubek, scenografem Grzegorz Piątkowski, animację przygotowało studio Alien FX.

(MAZ, 16.09.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.