Agora i A2 Multimedia przygotowały kolejny serial internetowy
15.09.2009, 08:31
"Bee like Avril Lavinge" to skierowany do nastolatek internetowy serial muzyczno-fabularny przygotowany przez Agorę SA i A2 Multimedia.
Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany dzisiaj. Będzie nadawany w dedykowanym dziale serwisu Kotek.pl (kotek.pl/bee), a także w serwisie Tivi.pl (bee.tivi.pl). Seria obejmuje osiem odcinków, które będą pojawiać się na stronach we wtorki i piątki. Każdy odcinek będzie trwał około sześciu minut. Na potrzeby serialu powstały oryginalne piosenki, które będą promowane m.in. w internetowym radiu Kotek.fm, jednym z kanałów serwisu Agory Tuba.fm. Producentem wykonawczym serialu jest A2 Multimedia, spółka powołana przez Agorę i ATM Grupę SA. Agora odpowiada za marketing projektu i relacje z reklamodawcami. Sponsorem serialu jest firma Procter & Gamble International Operations SA, producent perfum Avril Lavigne - Black Star. ”Bee like Avril Lavinge” to kolejny serial internetowy Agory i A2 Multimedia. Wcześniej spółki współpracowały przy serialu ”n1ckola”, który został wyprodukowany na licencji firmy Eqal.(KRZ, 15.09.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










