Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 15, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Naukowcy nadal występują w kampanii Zelmera

W połowie października ruszy przygotowana przez agencję Red8 Communications Group telewizyjna kampania Zelmera.

Jest ona kontynuacją przyjętej trzy lata temu platformy komunikacyjnej przedstawiającej naukowców, którzy testują w laboratoriach sprzęt Zelmera. Nowością jest wprowadzenie dialogów między naukowcami testującymi produkty. Wyeksponowana została nie tylko, jak w poprzednich kampaniach, niezawodność produktów, ale także ich funkcjonalność. W telewizji wyemitowane zostaną trzy spoty 30-sekundowe i dwa skróty do 15-sekund. Media zaplanował i kupił dom Initiative Warszawa. Reklamy mają być także pokazywane na rynku rosyjskim Grupą docelową Zelmera są kobiety w wieku 25–49 lat, mieszkające w miastach, z dochodami średnimi i powyżej średniej.

(MAZ, 15.09.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.