Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 11, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Elipsa wyda dwutygodnik telewizyjny dla kobiet

”Piękna TV” to dwutygodnik telewizyjny przygotowywany przez wydawnictwo Elipsa (wydawca miesięcznika ”Bluszcz”) na zlecenie firmy Rossman. Zadebiutuje 9 października br.

Magazyn zaprezentuje programy ok. 60 kanałów telewizyjnych. Jego grupą docelową będą kobiety. Dlatego będą w nim analizowane wybrane pozycje ramówek, m.in. magazyny wnętrzarskie, poradniki dla mam, programy podróżnicze, kulinarne i dotyczące urody, a także seriale i filmy. W każdym numerze znajdzie się Rozmowa z gwiazdą (dwustronicowy wywiad okładkowy) i Rozmowa numeru (prowadzona przez Marzenę Rogalską i Annę Maruszeczko, dotycząca najciekawszych programów dla kobiet w nadchodzących tygodniach). Redaktor prowadzącą jest Małgorzata Holender. Magazyn o objętości 100 stron ma się ukazywać w nakładzie 150 tys. egz. wyłącznie w sieci supermarketów drogeryjnych Rossman (ponad 380 punktów w Polsce) i w cenie 1,99 zł. Wydawca liczy na sprzedaż 90 proc. nakładu. – Nie ma takiego drugiego produktu na rynku. Zaletą pisma jest opis programu telewizyjnego w zupełnie innym kontekście, bo zgodnym z zainteresowaniami kobiet. Zdecydowaliśmy się na częstotliwość dwutygodnika, żeby się wyróżnić na tym rynku, ale również po to, by tytuł żył dłużej – mówi Elżbieta Janicka, kierownik ds. reklamy i promocji w wydawnictwie Elipsa.

(AW, 11.09.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.