Emporia - marka telefonów dla seniorów promuje się w prasie
11.09.2009, 08:03
Austriacka firma Emporia Telecom oferująca telefony komórkowe dla seniorów rozpoczyna dziś kampanię wprowadzającą tę markę na polski rynek.
W Polsce firma oferuje jeden model aparatu - EmporiaTalkPremium. Kosztuje od 1 zł z abonamentem do 449 zł bez abonamentu. Można go kupić na razie tylko w salonach i sklepach PTC Era (Era i Heyah). Trwają rozmowy z pozostałymi operatorami na temat rozszerzenia dystrybucji. Kampania wizerunkowo-produktowa Emporii na razie będzie prowadzona w trzech tytułach: ”Gazecie Wyborczej”, ”Angorze” i ”Reader’s Digest”. Kampanię firma przygotowała we własnym zakresie. Jak informuje Grzegorz Możdżyński, dyrektor generalny Emporia Telecom w Polsce, dalsze działania marketingowe są zależne od wyników sprzedaży. W ciągu pierwszego roku obecności w naszym kraju firma spodziewa się sprzedać co najmniej 50 tys. aparatów.(MŁ, 11.09.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










