Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 09, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Pani Domu" testuje częstotliwość dwutygodniową

Do końca października br. tygodnik "Pani Domu" (Marquard Media Polska) ma się ukazywać co dwa tygodnie w postaci wydań łączonych.

Taki harmonogram wydawniczy zaakceptowała w wakacje centrala szwajcarskiego wydawnictwa Marquard Media. Urszula Dziewit-Gontowska, wydawca tytułu, zapytana, czy są to testy przed wprowadzeniem częstotliwości dwutygodniowej, odpowiada: - Z jednej strony jest to testowanie rynku, a z drugiej odpowiedź na to, co robi konkurencja. Wśród poradników na częstotliwość dwutygodniową z tygodniowej przeszły już ”Przyjaciółka” (Edipresse Polska SA) i ”Tina” (Wydawnictwo Bauer).

(AW, 09.09.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.