"Pani Domu" testuje częstotliwość dwutygodniową
09.09.2009, 10:26
Do końca października br. tygodnik "Pani Domu" (Marquard Media Polska) ma się ukazywać co dwa tygodnie w postaci wydań łączonych.
Taki harmonogram wydawniczy zaakceptowała w wakacje centrala szwajcarskiego wydawnictwa Marquard Media. Urszula Dziewit-Gontowska, wydawca tytułu, zapytana, czy są to testy przed wprowadzeniem częstotliwości dwutygodniowej, odpowiada: - Z jednej strony jest to testowanie rynku, a z drugiej odpowiedź na to, co robi konkurencja. Wśród poradników na częstotliwość dwutygodniową z tygodniowej przeszły już ”Przyjaciółka” (Edipresse Polska SA) i ”Tina” (Wydawnictwo Bauer).(AW, 09.09.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










