"Pani" i "Zwierciadło" podniosły sprzedaż w pierwszym półroczu br.
Wśród miesięczników luksusowych dla kobiet w pierwszym półroczu br. tylko "Pani" i "Zwierciadło" poprawiły sprzedaż w stosunku do tego okresu ub.r. – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy o rozpowszechnianiu płatnym razem.
Liderem segmentu pozostaje ”Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer), którego średnie rozpowszechnianie płatne razem od stycznia do czerwca br. wyniosło 227 803 egz. (spadek o 4,81 proc. wobec pierwszego półrocza ub.r.). Na kolejnych miejscach znalazły się: ”Joy” (Marquard Media Polska) - 178 176 egz. (spadek o 13,77 proc.), ”Glamour” (G+J Polska) – 134 450 egz. (spadek o 2,09 proc.), ”Cosmopolitan” (Marquard Media Polska) – 127 736 egz. (spadek o 5,47 proc.), ”Pani” (Wydawnictwo Bauer) – 112 303 egz. (wzrost o 5,12 proc.), ”Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło) – 90 371 egz. (najwyższy wzrost w segmencie, o 29,47 proc.), ”In Style” (Burda Media Polska) – 81 503 egz. (tytuł zadebiutował w marcu ub.r. wydaniem kwietniowym), ”Elle” (Burda Media Polska) – 76 480 egz. (spadek o 1,63 proc.) i ”Uroda” (Edipresse Polska SA) – 76 203 egz. (spadek o 1,15 proc.). Średnie rozpowszechnianie płatne razem wśród kobiecych miesięczników shoppingowych w pierwszym półroczu br. wyglądało następująco: ”Avanti” (Agora SA) – 163 605 egz. (spadek o 3,51 proc.), ”Hot Moda & Shopping” (Edipresse Polska SA) – 80 929 egz. (spadek o 10,59 proc.). Tylko w czerwcu rozpowszechnianie płatne razem miesięczników luksusowych wyniosło: ”Twój Styl” – 208 367 egz., ”Joy” – 177 638 egz., ”Glamour” – 135 459 egz., ”Cosmopolitan” – 126 346 egz., ”Pani” – 115 923 egz., ”In Style” – 95 823 egz., ”Zwierciadło” – 87 807 egz., ”Elle” – 77 272 egz., ”Uroda” – 73 979 egz., a w grupie miesięczników shoppingowych: ”Avanti” – 141 854 egz., ”Hot Moda & Shopping” – 63 273 egz.(AW, 09.09.2009)










