Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 09, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

IQ Marketing przygotowała kampanię herbat marki Lipton

Koncern Unilever Polska SA rozpoczął kampanię wprowadzającą na rynek cztery orientalne smaki herbat Lipton w piramidkach.

Główną platformą komunikacyjną jest strona Nowywymiarprzyjemnosci.pl. Reklamy informują o loterii ”Lipton - orientalna podróż”, w której można wygrać jedną z trzech podróży marzeń – do Indii, Chin lub Japonii. Ponadto na kampanię składa się kilka wersji reklam w prasie konsumenckiej, podróżniczej i handlowej, materiały POS w punktach sprzedaży i salonikach prasowych Inmedio Cafe, emisja filmów promocyjnych w biurach podróży. Za kreację i realizację komunikacji 360 stopni odpowiada agencja IQ Marketing i AtomClick, jej dział interaktywny.

(MŁ, 09.09.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.