Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 08, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyła druga edycja kampanii "Kocham. Nie biję"

W telewizji, radiu i na nośnikach reklamy zewnętrznej trwa druga edycja kampanii społecznej pt. "Kocham. Nie biję".

Tegoroczna akcja, której celem jest uwrażliwienie społeczeństwa na przypadki agresji wobec dzieci, przebiega pod hasłami: ”Kocham. Mam czas”, ”Kocham. Reaguję” i ”Kocham. Nie krzyczę”. Spot emitowany jest w Polsacie, TVN-ie, MTV Polska, Superstacji oraz w sieciach kin Multikino i Silver Screen. Spot będzie też emitowany w radiach, a reklamy na 3,6 tys. billboardach. W reklamach wzięli udział aktorzy i ich dzieci, m.in. Paweł Królikowski, Anna Przybylska, Magdalena Różczka. Uświadamiają innym rodzicom, że można wychowywać dzieci bez przemocy. Kampania, którą przygotowały firmy reklamowe Clos Brothers i Nextmedia, będzie trwała do końca listopada. Jej organizatorem jest Krajowe Centrum Kompetencji.

(MAZ, 08.09.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.