Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 08, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spoty Simplusa nawiązują do włoskiego kina

Pod hasłem "Włoski romans, czyli nielimitowane kontakty z wybraną osobą w sieci" ruszyła wczoraj kampania Simplusa (Polkomtel SA).

Kampania promuje usługę Swobodny Numer, czyli nielimitowane czasem rozmowy i SMS-y z wybraną osobą w sieci Plus. Na jej potrzeby agencja reklamowa Team One przygotowała dwie wersje spotów. To historie stylizowane na włoskie kino – spoty nawiązują do ”Maleny” Giuseppe Tornatore. Autorami pomysłu są dyrektor artystyczna Aneta Szeweluk-Skarbek i copywriter Piotr Skarbek. Kampania potrwa do końca października. Zaplanowano ją w telewizji (TVP, TVN, Polsat, TV 4, TVN Siedem, TVN Style, kanały pakietu At Max (At Media), pakiet Discovery). Uzupełnieniem kampanii będą reklamówki w radiu (RMF FM, pakiet Zet Barometr Young) oraz w kinach sieci Multikino i Cinema City (plakaty). Media zaplanował i kupił dom mediowy Universal McCann. Spoty wyprodukowało studio Film Republic.

(MŁ, 08.09.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.