Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 07, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowa kampania Plusa z udziałem kabaretu Mumio

Dziś rusza pierwsza odsłona jesiennej kampanii reklamowej Plusa i MixPlusa z udziałem kabaretu Mumio.

Promuje ona najnowszą ofertę dla klientów indywidualnych - 29 gr za minutę połączenia do wszystkich sieci i nowoczesne telefony. Twórcy kampanii z agencji PZL nazwali ofertę ”Rarka Plusa”. To zapożyczenie od łacińskiego ”rarus” (rzadki) i według ich zamysłu oznacza wyjątkową okazję, rarytas, gratkę. Kampania potrwa do 31 października br. Złoży się na nią kilka wersji spotów telewizyjnych, reklamy w prasie, na nośnikach zewnętrznych oraz w radiu i Internecie. Media zaplanował i kupił dom mediowy Universal McCann. Zobacz spoty reklamowe:

(MŁ, 07.09.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.