Nowa kampania Plusa z udziałem kabaretu Mumio
07.09.2009, 12:03
Dziś rusza pierwsza odsłona jesiennej kampanii reklamowej Plusa i MixPlusa z udziałem kabaretu Mumio.
Promuje ona najnowszą ofertę dla klientów indywidualnych - 29 gr za minutę połączenia do wszystkich sieci i nowoczesne telefony. Twórcy kampanii z agencji PZL nazwali ofertę ”Rarka Plusa”. To zapożyczenie od łacińskiego ”rarus” (rzadki) i według ich zamysłu oznacza wyjątkową okazję, rarytas, gratkę. Kampania potrwa do 31 października br. Złoży się na nią kilka wersji spotów telewizyjnych, reklamy w prasie, na nośnikach zewnętrznych oraz w radiu i Internecie. Media zaplanował i kupił dom mediowy Universal McCann. Zobacz spoty reklamowe:(MŁ, 07.09.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










