Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 07, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

1,4 mln zł przeznaczono na kampanię "Faktu TV Extra"

Na kampanię telewizyjną odświeżanego dodatku telewizyjnego do "Faktu" (Axel Springer Polska) – "Faktu TV Extra" wydawca przeznaczy 1,4 mln zł.

Promocja rozpocznie się od jutra i prowadzona będzie w stacjach ogólnopolskich oraz w wybranych kanałach tematycznych. Kreację stworzyła agencja Bombadil, a za zakup mediów odpowiada MediaCom Warszawa. Odświeżony dodatek telewizyjny ”Faktu” pojawi się wraz z gazetą w najbliższy czwartek. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Faktu” w pierwszej połowie br. wyniosło 474 832 egz. (dane ZKDP).

(AW, 07.09.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.