Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 07, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

AdEffect pomoże planować kampanie w telewizji

OMG Metrics, dział badań Omnicom Media Group, wprowadził narzędzie ekonometryczne AdEffect, wspierające planowanie kampanii telewizyjnych.

Aby stworzyć to narzędzie, OMG Metrics musiał ustalić uniwersalne czynniki decydujące o skuteczności kampanii reklamowych. Testowano wpływ ponad 20 czynników, m.in. długość kampanii, dobór stacji telewizyjnych, aktywność konkurencji, mix mediów, kreację spotu reklamowego. Na końcu przedstawiono najsilniejsze zależności między nimi, wyodrębniając te, które wyraźnie wpływają na wzrost świadomości marki i mierzą go realnie. Narzędzie AdEffect służy do porównywania różnych scenariuszy kampanii. Dzięki temu plannerzy mogą rekomendować optymalne rozwiązania w zakresie np. intensywności działań, udziału prime time’u itp.

(MAZ, 07.09.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.