ZigZap dzięki Owsiakowi chce zdobyć starszych widzów
6 października br. ZigZap wprowadzi na antenę pasmo Jerzego Owsiaka, którym chce przyciągnąć starszych widzów.
Blok ”Owsiak TV” (do niedawna osobny kanał na platformie N) emitowany ma być w ZigZapie od poniedziałku do piątku między 19.30 a 21. Pojawią się w nim programy ”Kim jestem”, ”Off Road”, ”Złoty Bączek”, ”Muza z oklaskami” i ”Ratujemy i uczymy ratować”. – Przybyło nowych kanałów dziecięcych i musimy reagować. Liczymy, że dzięki Owsiakowi zdobędziemy nowych, nieco starszych widzów – wyjaśnia Jolanta Adamowicz, szefowa kanału. Podstawowa grupa docelowa ZigZapa to osoby między 8 a 14 rokiem życia, a ”Owsiak TV” kierowany jest do widzów, którzy mają powyżej 14 lat. Poza tym do grona prezenterów kanału dołączają: wokalista zespołu Afromental Wojciech Łozowski (”Flipper Box”) i aktorka Paulina Klimaszewska (”Zwierzakowo”). W ZigZapie pozostaną programy prowadzone przez tancerkę i aktorkę Idę Nowakowską (”Przymierzalnia” i ”Przymierzalnia Stajl”), a także aktor Bartosz Obuchowicz (”Brejk”). Jesienna ramówka kanału wsparta została kampanią w Internecie. Reklamy promujące poszczególne pozycje ramówki do końca br. pojawiać się będą na portalach społecznościowych i serwisach młodzieżowych (m.in. Grono.net, Fotka.pl, Nastolatek.pl i Kaczordonald.pl). Kreację przygotowała agencja Salt & Pepper, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MPG. Do połowy września potrwa też kampania kanału w sieci restauracji McDonald's. Imprezy: - Nowe twarze Zigzapa(KOZ, 04.09.2009)










