Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 04, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ZigZap dzięki Owsiakowi chce zdobyć starszych widzów

6 października br. ZigZap wprowadzi na antenę pasmo Jerzego Owsiaka, którym chce przyciągnąć starszych widzów.

Blok ”Owsiak TV” (do niedawna osobny kanał na platformie N) emitowany ma być w ZigZapie od poniedziałku do piątku między 19.30 a 21. Pojawią się w nim programy ”Kim jestem”, ”Off Road”, ”Złoty Bączek”, ”Muza z oklaskami” i ”Ratujemy i uczymy ratować”. – Przybyło nowych kanałów dziecięcych i musimy reagować. Liczymy, że dzięki Owsiakowi zdobędziemy nowych, nieco starszych widzów – wyjaśnia Jolanta Adamowicz, szefowa kanału. Podstawowa grupa docelowa ZigZapa to osoby między 8 a 14 rokiem życia, a ”Owsiak TV” kierowany jest do widzów, którzy mają powyżej 14 lat. Poza tym do grona prezenterów kanału dołączają: wokalista zespołu Afromental Wojciech Łozowski (”Flipper Box”) i aktorka Paulina Klimaszewska (”Zwierzakowo”). W ZigZapie pozostaną programy prowadzone przez tancerkę i aktorkę Idę Nowakowską (”Przymierzalnia” i ”Przymierzalnia Stajl”), a także aktor Bartosz Obuchowicz (”Brejk”). Jesienna ramówka kanału wsparta została kampanią w Internecie. Reklamy promujące poszczególne pozycje ramówki do końca br. pojawiać się będą na portalach społecznościowych i serwisach młodzieżowych (m.in. Grono.net, Fotka.pl, Nastolatek.pl i Kaczordonald.pl). Kreację przygotowała agencja Salt & Pepper, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MPG. Do połowy września potrwa też kampania kanału w sieci restauracji McDonald's. Imprezy: - Nowe twarze Zigzapa

(KOZ, 04.09.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.