W lipcu spadła sprzedaż w segmencie dzienników ogólnopolskich
Wszystkie dzienniki ogólnopolskie w lipcu br. zanotowały niższe średnie rozpowszechnianie płatne razem niż w lipcu ub.r. Największy spadek miał "Dziennik" (od 17 sierpnia br. wydawany przez Infor Biznes, wcześniej Axel Springer Polska).
Liderem pozostaje ”Fakt” (Axel Springer Polska), którego średnie rozpowszechnianie płatne razem w lipcu br. wyniosło 465 891 egz. (spadek o 5,3 proc. wobec lipca 2008 roku). Drugie miejsce należało do ”Gazety Wyborczej” (Agora SA) – 348 144 egz. (spadek o 9,9 proc.), a trzecie do ”Super Expressu” (Murator SA) – 190 813 egz. (spadek o 4,6 proc.). Na kolejnych pozycjach znalazły się: ”Rzeczpospolita” (Presspublica) – 134 263 egz. (spadek o 11,02 proc.), ”Dziennik” (obecnie Infor Biznes) – 81 015 egz. (spadek o 46,56 proc.), ”Gazeta Prawna” (Infor Biznes) – 62 263 egz. (spadek o 6,34 proc.), ”Przegląd Sportowy” (Axel Springer Polska) – 61 230 egz. (spadek o 9,09 proc.), ”Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) – 16 513 egz. (spadek o 23,16 proc.) i ”Gazeta Giełdy Parkiet” (Presspublica) – 7 512 egz. (spadek o 33,29 proc.). Dane: Związek Kontroli Dystrybucji Prasy.(AW, 04.09.2009)










