”Elle” oferuje czytelniczkom kartę klubową
02.09.2009, 08:09
W październikowym wydaniu miesięcznika ”Elle” (Burda Media Polska) pojawi się karta ”Klubu Elle”, uprawniająca czytelniczki do zniżek w sklepach partnerskich w całej Polsce.
W każdym wydaniu pojawiać się mają adresy sklepów partnerskich, w których czytelniczki będą mogły skorzystać ze specjalnej oferty. W numerze październikowym zostaną zaprezentowane sklepy i butiki związane z branżą mody i urody. Karta klubowa daje też czytelniczkom możliwość uczestniczenia w warsztatach z zakresu mody i urody z udziałem redakcji pisma, a także w eventach, pokazach mody i makijażu w centrach handlowych w całym kraju. Karta lojalnościowa ważna jest bezterminowo. Czytelniczki będą mogły z niej korzystać dowolną ilość razy. Zostanie dołączona do całego nakładu październikowego ”Elle” (120 tys. egz.). Cena okładkowa magazynu nie zmieni się (7,40 zł). Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Elle” od stycznia do maja br. wyniosło 76 322 egz. (dane ZKDP).(AW, 02.09.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










