Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 02, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PKO BP w przetargu wybierze agencję interaktywną

Bank PKO BP rozpisał przetarg na agencję interaktywną.

Do pierwszego etapu przetargu zaprosił największe agencje działające na polskim rynku - w najbliższym czasie mają one przygotować prezentacje i przedstawić portfolio. Zwycięskiej agencji PKO BP chce powierzyć przygotowywanie kreacji do kampanii internetowych, zakup mediów, projektowanie i budowę serwisów internetowych oraz interfejsów użytkownika w bankomatach. Zakres prac dotyczy nie tylko PKO BP, ale także spółek grupy kapitałowej. Umowa ma zostać podpisana na trzy lata. Bank wybiera w przetargu także agencję reklamową – na krótką listę zaprosił siedem agencji.

(DOK, 02.09.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.