”Super Express” testuje sprzedaż e-wydań
01.09.2009, 08:30
Od dzisiaj ”Super Express” (Murator SA) można kupować w formie elektronicznej.
E-wydanie dziennika jest dostępne na stronach internetowego kiosku Nexto.pl. Małgorzata Golińska, dyrektor zarządzający ”Super Expressu” i członek zarządu wydawnictwa Murator SA, nie ujawnia, na jaki okres podpisano umowę o współpracy. Na pytanie, na ile ta forma dystrybucji jest skuteczna dla ”SE”, odpowiada: - Na razie ją testujemy. Nie wiemy, jak sprawdzi się w przypadku tabloidu, ale przypuszczamy, że będzie skuteczna. Pojedyncze e-wydanie ”SE” kosztuje 2 zł (lub 2,44 zł w przypadku płatności SMS-em), a więc jest droższe od wydania drukowanego sprzedawanego w kiosku (1,30 – 1,60 zł). W prenumeracie jest taniej. Za roczną prenumeratę wydań elektronicznych tytułu trzeba zapłacić 302,56 zł, półroczną - 146,40 zł, kwartalną – 73,20 zł, a miesięczną – 24,40 zł. Projekt e-wydania ”Super Expressu” wspiera kampania w Internecie i na łamach dziennika. Kreacje przygotował dział komunikacji marketingowej tytułu, a za zakup mediów odpowiada IDMnet SA. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”SE” w pierwszym półroczu br. wyniosło 197 365 (dane ZKDP).(AW, 01.09.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










