Debiut miesięcznika ”Vis à Vis”
31.08.2009, 08:00
Jutro zadebiutuje luksusowy bezpłatny miesięcznik o Warszawie ”Vis à Vis” (SNS Media).
Pierwszy numer magazynu ma 104 strony (w formacie zbliżonym do A4), a materiały podzielono na działy: Ludzie, Nasze Miasto, Moda i uroda, Styl życia, Design i Kultura. Stałe felietony ma w piśmie małżeństwo Paulina Młynarska i Michael Moritz - mają ujmować jeden temat, ale z dwóch punktów widzenia: kobiety i mężczyzny. Redaktor naczelną pisma jest Agata Mizera, wcześniej sekretarz redakcji w ”Elle”, dodawanym do ”Dziennika” magazynie ”Kultura”, ”Fakcie”, a także redaktor prowadząca ”Newsweek Polska”. Dyrektorem reklamy jest Katarzyna Zielonka, pracująca wcześniej w dziale reklamy ”Vivy!”. W redakcji miesięcznika pracuje 20 osób. Miesięcznik będzie rozdawany bezpłatnie m.in. w restauracjach, salonach spa i kosmetycznych. Przychody wydawca chce czerpać wyłącznie ze sprzedaży reklam - prawa kolumna kosztuje 4,1 tys. zł, a czwarta okładka – 8,8 tys. zł. Nakład pierwszego numeru to 4 tys. egz.(AW, 31.08.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










