Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 31, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kompania Piwowarska klientem Afektu

Agencja marketingu zintegrowanego Afekt wygrała przetarg Kompanii Piwowarskiej i będzie odpowiadać za kreację i realizację kampanii marketingu zintegrowanego dla marki Lech.

W postępowaniu Afekt pokonała dwie inne agencje – ich nazw nie ujawniono. Kampania, której podstawą będzie ogólnopolska promocja konsumencka, ma się rozpocząć w styczniu przyszłego roku.

(DOK, 31.08.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.