Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 28, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

FireFly Creation ma budżet marketingu zintegrowanego sieci AmRest

Po trwającym ponad pół roku przetargu sieć restauracji AmRest wybrała agencję reklamową. Budżet działań marketingu zintegrowanego przekazała agencji FireFly Creation.

FireFly Creation w ścisłym finale przetargu pokonała dwie inne agencje. Koncern nie ujawnia ich nazw. We wcześniejszej fazie przetargu udział brały: Red8 Communications Group, Peppermint, Grey Warszawa, Euro RSCG Warsaw i GPD. Zwycięska firma ma odpowiadać za promocję marek: KFC, Pizza Hut, Fresh Point, Rodeo Drive, Burger King, Applebee’s i Starbucks. Będzie też jedyną agencją pracującą dla AmRest, bo dotychczas przy promocji marek sieć współpracowała z różnymi firmami, m.in. z K2, Red8 Communications Group, Genero i Media Contacts.

(DOK, 28.08.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.