FireFly Creation ma budżet marketingu zintegrowanego sieci AmRest
28.08.2009, 07:55
Po trwającym ponad pół roku przetargu sieć restauracji AmRest wybrała agencję reklamową. Budżet działań marketingu zintegrowanego przekazała agencji FireFly Creation.
FireFly Creation w ścisłym finale przetargu pokonała dwie inne agencje. Koncern nie ujawnia ich nazw. We wcześniejszej fazie przetargu udział brały: Red8 Communications Group, Peppermint, Grey Warszawa, Euro RSCG Warsaw i GPD. Zwycięska firma ma odpowiadać za promocję marek: KFC, Pizza Hut, Fresh Point, Rodeo Drive, Burger King, Applebee’s i Starbucks. Będzie też jedyną agencją pracującą dla AmRest, bo dotychczas przy promocji marek sieć współpracowała z różnymi firmami, m.in. z K2, Red8 Communications Group, Genero i Media Contacts.(DOK, 28.08.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










