Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 25, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cyfrowy Polsat walczy reklamą o nowych abonentów

Cyfrowy Polsat rozpoczął jesienną kampanię reklamową nowej promocji dla abonentów.

Działania obejmują stacje telewizyjne, m.in. Polsat, TVN, TVP, TVN Siedem, TVN 24, Polsat 2 i TVP Info. Kreację przygotowała agencja Rozgłośnia, a za zakup i planowanie mediów odpowiada Media Direction OMD. Olga Zomer, rzeczniczka Cyfrowego Polsatu, nie ujawnia, jakie media – oprócz telewizji – zostaną jeszcze wykorzystane w kampanii. Informuje, że działania przewidziano do końca br. Nowa promocja Cyfrowego Polsatu umożliwia darmowe korzystanie przez cztery miesiące z oferty platformy.

(KOZ, 25.08.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.