SAR tworzy platformę z listą przetargów publicznych
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zamierza uruchomić platformę, na której umieszczana będzie lista przetargów reklamowych organizowanych przez instytucje publiczne.
Prosta wersja platformy w postaci listy przetargów ma ruszyć już za miesiąc. Profesjonalna, na którą będą mogły wchodzić instytucje publiczne informujące o przetargu, za pół roku. – Coraz więcej instytucji publicznych – gmin, województw, czy organizacji – wybiera firmy reklamowe. Chodzi o to, by informacje o ich przetargach dostępne były w jednym miejscu – mówi Paweł Tyszkiewicz, dyrektor generalny SAR. Z drugiej strony chodzi o to, by agencje reklamowe nie musiały szukać informacji o konkursach publicznych na setkach stron różnych instytucji, tylko mogły je znaleźć w jednym miejscu. W ramach odbywających się w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR porad prawnych planowane jest przeprowadzenie szkolenia, czym jest przetarg publiczny i jaka jest jego specyfika. W ramach oszczędności, wprowadzonych w związku z kryzysem, stowarzyszenie ograniczyło wewnętrzne koszty działania o ponad 15 proc. We wrześniu na walnym zgromadzeniu członków zaprezentuje swoje wyniki za ubiegły rok, który został zamknięty stratą.(MAZ, 25.08.2009)










