Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 21, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklamy w Polsacie we wrześniu tańsze o jedną czwartą

Polsat rozpoczyna dziś sprzedaż czasu reklamowego na wrzesień. Średni koszt dotarcia w grupie komercyjnej jest o 25 proc. niższy, niż we wrześniu ub.r.

Najdroższe w cenniku Polsatu są reklamy przy emitowanym w piątek 11 września wieczornym paśmie filmowym – kosztują 61,8 tys. zł za 30 sekund (dane bez rabatów). Tradycyjnie drogie są też spoty przy poniedziałkowym paśmie Megahit, przy którym ceny dochodzą do 60,3 tys. zł – to o 11 proc. mniej, niż we wrześniu ub.r. O 29 proc. staniały też reklamy przy serialu ”Skazany na śmierć” – najdroższe kosztują 54,8 tys. zł. We wtorek sprzedaż reklam na przyszły miesiąc otworzył TVN – średnia cena w cenniku stacji spadła o 10 proc. w porównaniu z ub.r. Natomiast od 10 sierpnia czas na wrzesień sprzedaje biuro reklamy Telewizji Polskiej – średnia cena w ciągu całej doby pozostała tam taka sama jak w ub.r., a średnia cena w prime time wzrosła o 4 proc.

(RUT, 21.08.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.