Lepsza sprzedaż tygodników poradnikowych
"Pani Domu" i "Naj" sprzedawały się w pierwszym półroczu br. lepiej, niż rok wcześniej. Liderem segmentu tygodników poradnikowych została "Chwila dla Ciebie" - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Segment opuściły "Tina" i "Przyjaciółka", które stały się dwutygodnikami.
Średnie rozpowszechnianie płatne razem "Chwili dla Ciebie" (Wydawnictwo Bauer) wyniosło od stycznia do czerwca br. 296 211 egz. (spadek o 16,21 proc. w porównaniu z pierwszym półroczem 2008 roku). Na drugim miejscu znalazła się ”Pani Domu” (Marquard Media Polska) – 271 451 egz. (wzrost o 24,43 proc.). Tak dużą dynamikę wzrostu tytuł zawdzięcza jednak dobrej sprzedaży numerów czerwcowych - w tym miesiącu ukazały się dwa wydania łączone tygodnika. Rozpowszechnianie ”Naj” (G+J Polska) w pierwszym półroczu br. wyniosło 199 822 egz. (wzrost o 5,13 proc.). Wynik ”Tiny” (Wydawnictwo Bauer) od stycznia do maja br. to 391 377 egz. Chociaż w tych miesiącach tytuł ten formalnie był tygodnikiem, to od kwietnia ukazywały się jego numery podwójne. Na początku czerwca ”Tina” oficjalnie przeszła na dwutygodniowy cykl wydawniczy. Pod koniec lutego br. częstotliwość z tygodnika na dwutygodnik zmieniła też ”Przyjaciółka” (Edipresse Polska SA). Średnie rozpowszechnianie płatne razem tego tytułu w okresie styczeń – maj br. wyniosło 443 735 egz.(AW, 21.08.2009)










