Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 21, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mniej agencji w przetargu reklamowym Fortis Banku

Już tylko z czterema agencjami reklamowymi rozmawia Fortis Bank, który powstał po połączeniu Fortis Bank Polska i Dominet Banku.

Z przetargu reklamowego odpadła jedna z wcześniej zaproszonych do niego agencji – jej nazwy nie ujawniono. Fortis Bank chce powierzyć zwycięskiej firmie budżet działań marketingowych z zakresu ATL. Umowa będzie miała charakter ramowy. Rozstrzygnięcie przetargu ma nastąpić jeszcze w trzecim kwartale.

(DOK, 21.08.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.