Tribal DDB promuje w Internecie film z Karolakiem i Dorocińskim
19.08.2009, 08:21
Rozpoczęła się internetowa kampania komedii ”Miłość na wybiegu” przygotowana przez Kino Świat, producenta filmu, i agencję Tribal DDB.
Na przygotowanej przez Tribal DDB stronie Miloscnawybiegu.pl można zobaczyć reklamę filmu, zapoznać sie z sylwetkami bohaterów oraz obejrzeć dwa wirusowe filmy wideo, nakręcone specjalnie na potrzeby kampanii, w których główni bohaterowie filmu - Tomasz Karolak i Marcin Dorociński - zapraszają do udziału w konkursie na Fotka.pl. Osoby, które dodadzą w serwisie swoje zdjęcie i podadzą adres e-mail, zostaną przez aktorów zaproszone do udziału w castingu. Autorem konkursu jest także agencja Tribal DDB. Działania w Internecie obejmują kampanię SEM, stronę na Facebooku z dedykowanym filmowi quizem. ”Miłość na wybiegu” ma się pojawić w polskich kinach 21 sierpnia br.(MAZ, 19.08.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










