Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 19, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tribal DDB promuje w Internecie film z Karolakiem i Dorocińskim

Rozpoczęła się internetowa kampania komedii ”Miłość na wybiegu” przygotowana przez Kino Świat, producenta filmu, i agencję Tribal DDB.

Na przygotowanej przez Tribal DDB stronie Miloscnawybiegu.pl można zobaczyć reklamę filmu, zapoznać sie z sylwetkami bohaterów oraz obejrzeć dwa wirusowe filmy wideo, nakręcone specjalnie na potrzeby kampanii, w których główni bohaterowie filmu - Tomasz Karolak i Marcin Dorociński - zapraszają do udziału w konkursie na Fotka.pl. Osoby, które dodadzą w serwisie swoje zdjęcie i podadzą adres e-mail, zostaną przez aktorów zaproszone do udziału w castingu. Autorem konkursu jest także agencja Tribal DDB. Działania w Internecie obejmują kampanię SEM, stronę na Facebooku z dedykowanym filmowi quizem. ”Miłość na wybiegu” ma się pojawić w polskich kinach 21 sierpnia br.

(MAZ, 19.08.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.