Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 14, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

G+J łączy działy marketingu ”Gali” i ”Glamour”

G+J Polska, wydawca m.in. magazynów ”Gala” i ”Glamour”, połączył działy marketingu obu tytułów. Z wydawnictwem rozstała się dotychczasowa szefowa marketingu ”Gali”.

Nowym, połączonym działem jako senior brand manager kieruje Katarzyna Ryciak, dotychczas na takim samym stanowisku w dziale marketingu ”Glamour”. Zespół tworzą też Joanna Cywińska i Karolina Siewierska-Kołodziej. Agnieszka Brzezińska, odpowiadająca przed połączeniem zespołów za marketing tygodnika ”Gala”, rozstała się z wydawnictwem.

(KRZ, 14.08.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.