Spadły przychody i zysk Agory
13.08.2009, 09:30
Przychody Grupy Agora w pierwszym półroczu br. wyniosły 572,2 mln zł i były o 12,9 proc. niższe niż w pierwszym półroczu ub.r.
Zysk netto spółki w okresie styczeń-czerwiec br. to 12,8 mln zł (spadek o 68,1 proc.), EBITDA wyniosła 68 mln zł (spadek o 41,5 proc.). Ze sprzedaży reklam spółka zarobiła 372,9 mln zł (spadek o 21,2 proc.), sprzedaży wydawnictw 97 mln zł (spadek o 5,6 proc.), a z projektów specjalnych 52,1 mln zł (wzrost o 56,5 proc.). Sprzedaż reklam w ”Gazecie Wyborczej” wyniosła 174,8 mln zł (spadek o 33,7 proc.), a wpływy z jej sprzedaży egzemplarzowej – 75,4 mln zł (spadek o 4,8 proc.). Sprzedaż reklam w bezpłatnym ”Metrze” spadła o 10,9 proc. do 16,3 mln zł. Przychody Agory z czasopism wyniosły 47,6 mln zł (spadek o 16 proc.), z radia 40,4 mln zł (spadek o 4,9 proc.), z Internetu 38,6 mln zł (wzrost o 13,9 proc.). Grupa AMS (reklama zewnętrzna) zarobiła 86,4 mln zł (spadek o 7,5 proc.). Więcej w raporcie finansowym na Press.pl.(GK, 13.08.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










