Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 13, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Budżet BTL marki Škoda Yeti wygrała IQ Marketing

Agencja marketingu zintegrowanego IQ Marketing zwyciężyła w przetargu Škoda Auto Polska.

Agencja ma odpowiadać za działania BTL wspierające wprowadzenie na rynek nowego modelu - Škoda Yeti. Do zadań agencji należy opracowanie strategii i kreacji działań marketingu zintegrowanego, a także kampanii ambient marketingu w centrach handlowych. Przypomnijmy, że przetarg na realizację platformy internetowej dla Škoda Yeti wygrała agencja Change Connections.

(DOK, 13.08.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.