Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 11, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Millward Brown SMG/KRC autorem strategii dla firmy Kross

Zespół doradczy Obsidian, działający w ramach instytutu Millward Brown SMG/KRC, zdobył budżet na opracowanie strategii największego w Europie Środkowo-Wschodniej producenta rowerów - firmy Kross.

Instytut odpowiada za przeprowadzenie badań ilościowych i jakościowych, a następnie opracowanie koncepcji dalszego rozwoju marki. Plany firmy Kross przewidują działania reklamowe w sezonie 2009/2010.

(DOK, 11.08.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.