Ford Polska promuje Focusa
14.09.2005, 09:41
(fot. ford.com.pl)
Pod hasłem ”Jesteś moim numerem 1” spółka Ford Polska prowadzi kampanię reklamową Forda Focusa.
Celem prowadzonej do 30 października kampanii jest wsparcie mediowe bieżącej promocji tego modelu (w wersji FX Silver klimatyzacja, podgrzewana szyba przednia i kurtyny powietrzne oferowane są gratis). Głównym przekazem jest informacja, że Focus jest pierwszy i najlepszy. Podstawą do takiego stwierdzenia jest pierwsze miejsce Focusa w rankingu sprzedaży firmy Samar w segmencie C od stycznia do lipca br. oraz pierwsze miejsce w swojej klasie w plebiscycie miesięcznika ”Auto Motor i Sport” na najlepszy samochód roku 2005. Kampania skierowana jest do młodych, aktywnych mężczyzn o ponadprzeciętnych dochodach. Działania reklamowe prowadzone są w prasie, radiu i telewizji. Spot wykorzystywany w kampanii telewizyjnej jest adaptacją spotu przygotowanego przez agencję PropagandaOgilvy Rosja, natomiast kreacje reklam prasowych i radiowych przygotowała Gruppa66 Ogilvy. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał MindShare Polska.(WK, 14.09.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










