Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 10, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kolporter szuka inwestora dla sieci saloników prasowych

Należąca do Grupy Kolporter spółka Kolporter Sieci Handlowe szuka inwestora dla sieci saloników prasowych. Nie wyklucza ich sprzedaży.

Kolporter ma około 900 saloników prasowych. Firma szuka dla nich inwestora branżowego lub finansowego. ”Jeśli znajdziemy inwestora zainteresowanego zakupem części udziałów w sieci saloników prasowych, dzięki pozyskanym środkom będziemy wspólnie rozwijać tę sieć sprzedaży. Jeśli otrzymamy atrakcyjną ofertę na zakup całości sieci saloników, na pewno ją rozważymy” – informuje, cytowany w komunikacie prasowym, prezes spółki Kolporter Sieci Handlowe Mateusz Wiśniewski. W przypadku realizacji pierwszego scenariusza spółka nie przesądza, czy sprzeda pakiet mniejszościowy, czy większościowy. – To zależy od oferty – mówi rzecznik prasowy Kolportera Maciej Topolski. W razie sprzedaży całości Kolporter ma przeznaczyć pozyskany kapitał na inwestycje w nowe przedsięwzięcia. Czy to wstęp do wycofania się Grupy Kolporter, do której należy też Kolporter SA, największy prywatny dystrybutor prasy, z rynku kolportażu prasy? – Saloniki, zajmujące się handlem detalicznym, nie mają nic wspólnego z dystrybucją prasy. To dwie różne branże – podkreśla Maciej Topolski. Doradcą, który pomoże Kolporterowi w sfinalizowaniu transakcji, jest bank inwestycyjny Trigon.

(RUT, 10.08.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.