Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 07, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mistrzostwa świata w wioślarstwie mają pomóc w promocji Poznania

”My już wygraliśmy” – pod takim hasłem rozpoczęła się ogólnopolska kampania Poznania.

Celem działań jest poinformowanie, że miasto odniosło sukces, otrzymując prawo do organizacji mistrzostw świata w wioślarstwie (mają się odbyć 23-30 sierpnia na poznańskim torze regatowym Malta). Reklamy zamówiono na nośnikach zewnętrznych w największych miastach kraju i Internecie (m.in. Onet.pl). Ich uzupełnieniem będą działania ambient marketingu – w Poznaniu 17 sierpnia powstanie osada wioślarska. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja marketingu zintegrowanego Tequila/Polska. Akcja ma potrwać do 30 sierpnia.

(DOK, 07.08.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.