Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 06, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania ”Wybierz markowe” po raz czwarty

Stowarzyszenie ProMarka rozpoczęło czwartą edycję ogólnopolskiej kampanii społeczno-edukacyjnej na rzecz produktów markowych.

Podobnie jak w poprzednich edycjach, producenci zrzeszeni w ProMarce przekonują o korzyściach z wyboru produktów markowych. Reklamy z hasłem ”Wybierz markowe” można zobaczyć na 600 billboardach w ośmiu największych miastach kraju. Pojawią się także w prasie i Internecie. Dodatkowo na stronie Promarka.pl konsumenci mogą wziąć udział w konkursie, w którym wygrać można produkty ufundowane przez członków stowarzyszenia. Kreację kampanii przygotowała Eskadra, media zaplanował i kupił dom mediowy ZenithOptimedia Group. Działania public relations realizuje agencja Star PR.

(MŁ, 06.08.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.