Kampania ”Wybierz markowe” po raz czwarty
06.08.2009, 08:24
Stowarzyszenie ProMarka rozpoczęło czwartą edycję ogólnopolskiej kampanii społeczno-edukacyjnej na rzecz produktów markowych.
Podobnie jak w poprzednich edycjach, producenci zrzeszeni w ProMarce przekonują o korzyściach z wyboru produktów markowych. Reklamy z hasłem ”Wybierz markowe” można zobaczyć na 600 billboardach w ośmiu największych miastach kraju. Pojawią się także w prasie i Internecie. Dodatkowo na stronie Promarka.pl konsumenci mogą wziąć udział w konkursie, w którym wygrać można produkty ufundowane przez członków stowarzyszenia. Kreację kampanii przygotowała Eskadra, media zaplanował i kupił dom mediowy ZenithOptimedia Group. Działania public relations realizuje agencja Star PR.(MŁ, 06.08.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










