Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 06, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Żywiec integruje budżet mediowy i szuka domu do jego obsługi

Grupa Żywiec rozpoczyna przetarg na zakup i planowanie mediów dla wszystkich swoich piwnych marek. Współpracę ze zwycięskim domem mediowym rozpocznie w przyszłym roku.

Firma nie ujawniła jeszcze, które domy mediowe otrzymają zaproszenie do udziału w przetargu. Briefing zaplanowano wstępnie na drugą połowę sierpnia br. Przetarg nadzoruje Instytut Audytu Mediowego. Grupa Żywiec od pięciu lat współpracuje z domem Media Concept (outdoor) i ZenithOptimedia Group (pozostałe media). W portfolio reklamodawcy są marki: Żywiec, Heineken, Warka, Tatra, Strong, Desperados, Specjal i Królewskie.

(MŁ, 06.08.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.