Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 04, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Kot królem Cyganów w nowej kampanii Netii

Netia SA wprowadzi w czwartek usługę "Mobilny Internet w Nenii". Równolegle wystartuje kampania reklamowa.

W ramach usługi użytkownicy szerokopasmowego Internetu Netii będą mogli korzystać z dostępu mobilnego. Ofertę zareklamuje aktor Tomasz Kot, wybrany w poprzedniej kampanii przez internautów na Twarz Netii. Tym razem zagra króla Cyganów. Jego filmowy syn korzysta z Internetu zarówno stacjonarnego (w cygańskim obozie), jak i mobilnego (w drodze). W filmach reklamowych oprócz Kota wystąpili prawdziwi Romowie. Zdjęcia trwały dwa dni. W kampanii wykorzystane zostaną główne i tematyczne stacje telewizyjne. W sumie na potrzeby dwumiesięcznej kampanii przygotowano dwa spoty 30-sekundowe i dwa spoty 15-sekundowe, a ponadto reklamę radiową (30- i 15-sekundową), reklamę prasową i kinową (dwa spoty 40-sekundowe). Kreację kampanii przygotowała agencja Brasil. Autorami pomysłu są jej dyrektorzy kreatywni: Rafał Mazur i Jan Kleyff. Media zaplanował i zakupił dom mediowy ZenithOptimedia Group.

(MŁ, 04.08.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.