Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 03, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyła kampania żelków Akuku!

Jutrzenka SA rozpoczęła kampanię nadziewanych żelków Akuku!.

Celem działań jest wzmocnienie wizerunku marki Akuku. W ramach kampanii zaplanowano reklamę telewizyjną (3-23 sierpnia), internetową, promocję konsumencką ”10 proc. gratis” i konkurs internetowy ”Wbij się w nadzienie”. Odnowiono też stronę internetową Akuku.net. Dodatkowym wsparciem są: kampania wirusowa i PR oraz działania BTL. Kreację kampanii przygotowała agencja Work-Room. Strona internetowa powstała we współpracy tej agencji z DOT360. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Universal McCann. Działania public relations realizuje Fleishman-Hillard.

(MŁ, 03.08.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.