723 tys. zł dla Olejnik, 612 tys. zł dla Lisa, najwięcej dla Kubicy za udział w reklamie
Miesięcznik "Forbes" po raz piąty zapytał największe agencje reklamowe, na ile wyceniają udział w reklamie polskich celebrytów. Najwięcej może żądać Robert Kubica.
Polska edycja ”Forbes” opublikowała listę 100 najcenniejszych gwiazd polskiego show biznesu. W tym roku liderem został Robert Kubica – wyprzedził ubiegłorocznego lidera Marka Kondrata. Udział w reklamie jedynego polskiego kierowcy Formuły 1 agencje reklamowe wyceniły na 857 tys. zł. Trzy lata temu reklamodawcy byli skłonni zapłacić liderowi rankingu 800 tys. zł, a w ubiegłym 775 tys. zł. Wzrosła wycena obecności w reklamie znanych dziennikarzy. Monika Olejnik i Tomasz Lis szacowani są odpowiednio na 723 tys. zł i 612 tys. zł. Dwa lata temu agencje były skłonne zapłacić im 400-500 tys. zł. Dziś tyle są gotowe zaproponować Justynie Pochanke (576 tys. zł), Kamilowi Durczokowi (527 tys. zł), Hannie Lis (452 tys. zł), Jackowi Żakowskiemu (449 tys. zł). Oto pierwsza dwudziestka rankingu ”Forbesa”: 1. Robert Kubica - 857 000 zł 2. Marek Kondrat - 789 000 zł 3. Monika Olejnik - 723 000 zł 4. Tomasz Lis - 612 000 zł 5. Jerzy Stuhr - 594 000 zł 6. Justyna Pochanke - 576 000 zł 7. Borys Szyc - 534 000 zł 8. Doda - 533 000 9. Kamil Durczok - 527 000 zł 10. Wojciech Majchrzak - 487 000 zł 11. Szymon Majewski - 465 000 zł 12. Hanna Lis - 452 000 13. Jacek Żakowski - 449 000 zł 14. Artur Boruc - 449 000 zł 15. Janusz Gajos - 448 000 zł 16. Kuba Wojewódzki - 444 000 zł 17. Jerzy Owsiak - 443 000 zł 18. Andrzej Morozowski - 442 000 19. Krystyna Janda - 441 000 zł 20. Agnieszka Radwańska - 440 000 zł(GK, 31.07.2009)










