Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 31, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sponsor Legii Warszawa zyskał najwięcej

Łączna wartość sponsoringu związana z reklamami na strojach drużyn ekstraklasy w sezonie 2008/2009 wyniosła blisko 23 mln zł – wynika z badania Pentagon Research.

Spośród sponsorów, którzy pojawiali się na koszulkach piłkarzy, najwięcej zyskała platforma N, sponsorująca Legię Warszawa. Dalej uplasowały się: Warka (Lech Poznań) i Adidas (sponsor techniczny Legii Warszawa i PGE GKS Bełchatów). Pod kątem sponsoringu monitorowane są TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Polonia, Polsat, Polsat Sport, TVN, TVN 24, TVN Turbo, TV 4 i Tele 5. Badanie dotyczy okresu od lipca ub.r. do czerwca br.

(KOZ, 31.07.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.