Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 28, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zegar reklamowy odmierza czas również widzom Viva Polska

Koncern MTV Networks Polska wprowadził w kolejnym swoim kanale – Viva Polska – licznik, który podczas bloku reklamowego informuje, jak długo on jeszcze potrwa.

Dotychczas zegar pojawiał się w MTV Polska i Comedy Central. MTV Networks Polska wyjaśnia, że jest to narzędzie, które ”cenią sobie widzowie stacji i dzięki niemu rzadziej podejmują decyzję o zmianie kanału w trakcie trwania przerwy”. Koncern za projekt nazwany Zegar reklamowy otrzymał Grand Prix konkursu Media Trendy 2009 w kategorii Innowacje w mediach.

(KOZ, 28.07.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.