Unilever najwięcej wydał na reklamę ATL w pierwszym półroczu br.
27.07.2009, 08:40
0 1,12 proc. mniej wydali reklamodawcy w pierwszym półroczu br. na reklamę ATL w porównaniu z analogicznym okresem w ub.r. Liderem pozostał koncern Unilever Polska - wynika z zestawienia Expert Monitora (dane cennikowe netto, bez autopromocji).
Przez sześć miesięcy br. reklamodawcy wydali na reklamę w telewizji, radiu, prasie, na nośnikach zewnętrznych i w kinie 9,7 mld zł. To jest o 1,12 proc. mniej (9,8 mld zł) niż w tym samym okresie w ub.r. Pierwszą piątkę największych reklamodawców po sześciu miesiącach br. zaczyna Unilever Polska z wydatkami 333 mln zł (w ubr. 353 mln zł). Na drugim miejscu jest PTK Centertel – 259 mln zł (w ub.r. nie było go w piątce największych reklamodawców). Na trzecim miejscu pod względem wydatków reklamowych uplasował się Polkomtel – 223 mln zł (w ub.r. 196 mln zł). Następna jest Polska Telefonia Cyfrowa – 209 mln zł (w ub.r. 233 mln zł). Piątkę zamyka L’Oréal Polska – 196 mln zł (w ub.r. 171 mln zł). Z pierwszej piątki największych reklamodawców po sześciu miesiącach wypadł koncern Procter & Gamble.(MAZ, 27.07.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










