Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 27, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bonnier kupił firmę Informedia Polska

Bonnier Business Polska, wydawca dziennika "Puls Biznesu", kupił 100 proc. udziałów w spółce Informedia Polska, zajmującej się organizacją kongresów, konferencji i warsztatów skierowanych do wyższej kadry zarządzającej.

Dyrektorem zarządzającym przejętej spółki pozostanie Mariusz Mazurek. – Obie firmy mają silne marki i wspólne grupy odbiorców. Dzięki połączeniu wzmocnimy siłę naszych brandów, a korzystając z doświadczenia Informedia, która potrafi znaleźć dobrą grupę docelową i zorganizować dla niej konferencję lub szkolenie, będziemy mogli generować dodatkowe przychody. Ten biznes przynosi dobre pieniądze – tłumaczy powody przejęcia Arkadiusz Dawid, prezes Bonnier Business Polska. Nie ujawnia kwoty transakcji ani wysokości przychodów, jakie chce wygenerować dzięki synergii.

(AW, 27.07.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.